Visjon og verdier

Vi har kanskje en 100-års sterk arv i drivstoff og smøremidler sektoren, men vi vil fortsatt opprettholde en ungdommelig og frisk tilnærming som et utfordrer merkevare. Vi går den ekstra milen for å inspirere til lojalitet og tillit ovenfor våre kunder, partnere og ansatte. Og etterhvert som verden endrer seg er vi smidig og fleksibel nok til å endre oss også.

Vi har store ambisjoner for fremtiden. Innen 2020 vil vi:

  • Bli anerkjent som et av topp 10 globale nedstrømsselskap innen oljeindustrien – for verdi, volum, inntjening og merkevare gjenkjennelse.
  • Vokse ved gjennomføring av meningsfulle kundeverdiforslag kombinert med innovativ produktutvikling og tekniske løsninger.
  • Doble vår produksjon, markedsføring og salg av Gulf-merkede produkter.
  • Styrke utviklingen av Gulf merkede drivstoffstasjons-nettverk på reisen av vekst fra sin opprinnelse i 5 land til mer enn 60.

Dette skal vi oppnå ved å være fleksibel, pålitelig og mottakelig, drevet av behovene til mange fremvoksende bedrifter. Vi vil sørge for at våre kunder, gjennom vår evne til å tilføre verdi, fortsatt er vår prioritet.

Vi vil gi lidenskapen til våre ansatte næring og utvikle talent i Gulf virksomheter. Vi vil sikre at vi er ansvarlige både for samfunnet og for den verden vi lever i. Vi tilbyr de høyeste kvalitets produkter og tjenester til våre kunder ved hele tiden å fokusere på våre tre kjerneverdier; Kvalitet, Utholdenhet og Lidenskap.